Якщо ти знаєш термін, який відсутній у словнику, ти можеш додати його. Для цього просто натисни кнопку "Додати термін" на верхній частині сторінки.
Ми сподіваємося, що цей словник буде тобі корисним!
Промисловий дизайнер
Займається створенням функціональних та естетично привабливих продуктів масового виробництва. Промисловий дизайнер вивчає потенційні способи використання продукту, проєктує зручні та ергономічні товари, які задовольняють потреби користувача.
Продуктовий дизайнер
Фахівець, який відповідає за розробку продукту — діджитал чи фізичного. Це може бути як мобільний застосунок, так і кавоварка. Він займається дослідженням ринку, розробкою ідеї, створенням зручного інтерфейсу, прототипуванням та тестуванням, оцінюванням та покращенням продукту.
Анімаційний дизайнер
Створює рухомі зображення, які розповідають історії або передають інформацію. Переважно спеціалізується на малюванні від руки, створює комп’ютерні зображення або 2D/3D персонажів.
Моушн-дизайнер
Своєрідне поєднання графічного дизайнера та аніматора. Вони розробляють анімаційні дизайни для різних медіаформатів: відео та презентацій, цифрової реклами та GIF-файлів.
Геймдизайнер
Проєктує ігровий досвід, відповідає за створення внутрішньої структури та геймплею ігор, розробляє сценарії, механіки та основні елементи гри. Завдання цього фахівця можна порівняти із роботою режисера в кіно: він генерує ідеї та доносить їх до виконавців.
Веб дизайнер
Продумує та створює архітектуру й зовнішній вигляд вебсайтів, розробляє дизайн-концепцію та інтерфейс. До важливих характеристик цього фахівця належать навички роботи з графічними програмами, розуміння основ теорії композиції, кольористики, типографіки та принципів UX/UI дизайну, вміння аналізувати цільову аудиторію та задовольняти потреби користувача, водночас досягаючи цілей бізнесу.
UI дизайнер
UI (User Interface) дизайнер відповідає за зовнішній вигляд продукту: оформлення інтерфейсу, розміщення елементів на екрані, кольори та шрифти.
UX дизайнер
Займається аналізом та розумінням потреб користувача, генерує ідеї та створює прототипи для покращення взаємодії користувача з продуктом.
UX/UI дизайнер
Відповідає за створення інтерфейсів вебсайтів та додатків, що забезпечують оптимальний досвід користувача з продуктом.
Графічний дизайнер
Це креативний спеціаліст, який створює візуальні концепції маркетингових та рекламних креативів. Він розробляє дизайни логотипів, постерів, пакування, рекламні матеріали та інші візуальні елементи, що відображають ідеї та меседжі бренду. Це можуть бути діджитал та друковані матеріали.
Візуальна вага
Термін у візуальному дизайні, який описує те, наскільки важким здається елемент на сторінці. Візуальна вага елементів на сторінці визначається різними факторами, такими як розмір, колір, форма та розташування.
Вікно перегляду
Це видима область користувача вебсторінки. Вікно перегляду залежить від пристрою і на мобільному телефоні (смартфоні, айфоні) буде менше, ніж на екрані комп’ютера (десктопа, ноутбука).
Візуальна ієрархія.
Метод візуального проектування, який використовується для організації інформації на сторінці таким чином, щоб користувач міг легко її зрозуміти.
Теплова мапа
Візуальне представлення даних, яке показує, як користувачі взаємодіють з веб-сайтом або додатком. Теплова мапа створюється шляхом відстеження руху курсору миші, кліків та інших взаємодій користувачів. Дані використовуються для створення карти, на якій більш темні області представляють області з більшою кількістю взаємодій, а світліші області представляють області з меншою кількістю взаємодій.
Прототип
Ранній зразок або модель продукту або системи, який використовується для тестування концепції або процесу. Рівень деталізації прототипу залежатиме від мети прототипу.
Історії користувачів
Короткий, простий опис того, що користувач хоче зробити з продуктом або послугою. Історії користувачів використовуються в Agile-методології розробки програмного забезпечення для визначення вимог до продукту.
Дорожня мапа користувача
Інструмент дизайну, який допомагає зрозуміти емоційні та поведінкові реакції користувача на взаємодію з продуктом або послугою. Дорожня мапа користувача відстежує досвід користувача з моменту, коли він вперше дізнається про продукт, до моменту, коли він його використовує регулярно.
А/В-тестування (спліт-тест)
Метод дослідження, який використовується для порівняння двох або більше варіантів веб-сторінки, рекламного оголошення або іншого виду контенту. Мета А/В-тестування — визначити, який варіант є більш ефективним, наприклад, який варіант отримує більше кліків, реєстрацій або продажів.